loading...
Teekna.Com >> تيكنا
گروه تيكنا بازدید : 5146 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (2)

 دانلود تیزر فیلم دیدنی و پربیننده «من مادر هستم»

این نخستین آنونس از فیلم (من مادر هستم) به کارگردانی فریدون جیرانی هست .در این فیلم بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، پانته آ بهرام، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، باران کوثری و امیر حسین آرمان نقش آفرینی کرده اند. این اولین بار است که علاقه مندان سینمای ایران پس از دو سالی که از ساخت آن می گذرد می توانند بخش هایی از این فیلم رو ببینند … 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/06/19 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

دانلود فیلم ایرانی بسیار زیبای من مادر هستم با کیفیت عالی

نام فیلم: من مادر هستم
ژانر: اجتماعی
کارگردان: فریدون جیرانی
ستارگان: باران کوثری ، فرهاد اصلانی ، حبیب رضایی ، ناصر تهماسب ، امیر حسین آرمان ، آرمان صورتگر ، پانته آ بهرام ، هنگامه قاضیانی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲
فرمت: mkv
خلاصه داستان: آوا دلنواز مجبور می شود که سعید بهترین دوست پدرش را بکشد . برادر سعید از خارج از کشور به سیمین کاشف همسر سعید وکالت می دهد تا تقاضای قصاص کند . سیمین کاشف که در گذشته از نادر دلنواز پدر آوا آزار دیده است حالا تصمیم به انتقام می گیرد . انتقام از دختر مردی که یک زمانی دوستش داشته …

Expressleech.com

http://expressleech.com/p8fm4z7ac893.html

HIPFILE.COM

http://hipfile.com/e2umku08qaxm

http://www.rodfile.com/bw9ia7r9ujfy

پسورد برای دانلود از اکسپرس عدد ۱۲۳

این نظر توسط يلدا در تاریخ 1391/11/24 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
r
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيگر مرد ايراني؟
    نظر شما در مورد سايت تيكنا ؟
    مرد موسيقي پاپ ايران؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 4363
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 253
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,227
  • بازدید ماه : 3,961
  • بازدید سال : 20,710
  • بازدید کلی : 2,818,256
  • دانلود فول آلبوم ( کامل )
    بازی آنلاین
    جدیدترین آلبوم های موجود در بازار

    1- دلت با منه                             6- جاده رویاها

    محمد علیزاده                               سیروان خسروی

    2- من خود آن سیزدهم             7- حباب

    محسن چاووشی                          محسن یگانه

    3- همین                                    8- عاشقانه ها

    رضا صادقی                                 احسان خواجه امیری

    4- خاطرات مبهم                        9- استثنایی

    رضا یزدانی                                  حامد محضرنیا

    5- بگو سیب                               10- فرکانس

    پویا بیاتی                                    احسان حق شناس

    خبر هاي جديد...