loading...
Teekna.Com >> تيكنا
گروه تيكنا بازدید : 6737 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (2)

امسال مانتوهای بلند و آزاد بازار را در دست گرفته‌اند؛ مانتوهایی که سبک سنتی ایرانی از برش‌های همیشگی در آنها خبری نیست. اگر راحتی و بلندی این مانتوها را می‌پسندید برای انتخاب با ما همراه باشید آزاده آشوب و صنم فراهان‌چی کارشناسان طراحی لباس برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای دارند


83586 994 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
آستین‌های لاله عباسی!

این مانتو به خاطر برش‌های تمام‌قد و شق و رقش یک انتخاب کاملا رسمی است. برش‌های مورب سرشانه‌های آن هم روی رسمی بودنش تأکید دارند. البته به خاطر همین برش‌ها این مدل برای خانم‌هایی که سرشانه‌های درشت دارند، چندان مناسب نیست. برای طراحی آستین‌های این مانتو هم از لاله‌های شاه‌عباسی الهام گرفته شده. به همین دلیل این مدل آستین به «آستین لاله‌ای» معروف است.


83587 544 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
وقتی هیچ برشی در کار نیست

در طراحی این مانتو از تکنیک مولاژ استفاده شده یعنی بدون هیچ برشی و کاملا با استفاده از دوخت و ایجاد پیلی‌ روی مانکن دوخته شده است. از طرف دیگر این مانتو برخلاف ظاهر گشادش به خاطر ساسن‌هایی که از پشت و در قسمت کمر آن گرفته شده کاملا روی بدن می‌نشیند. این مدل به خاطر نوع طراحی‌اش، هم خواسته طرفداران مانتوهای گشاد و شلوغ را برآورده می‌کند و هم افرادی که ترجیح می‌دهند مانتو بدون آنکه ظاهری تنگ داشته باشد کاملا متناسب باشد.


83588 811 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
طرح هندی برای ایرانی​های خوش سلیقه

این مانتو تا دلتان بخواهد سبک و راحت است چون پارچه آن از جنس همان ساری‌های معروف هندی است. لطافت و سبکی ساری‌های هندی باعث شده تا طراح این مدل در طراحی مانتوهایش البته همراه با یک آستر بسیار نازک، سراغ پارچه‌های هندی برود و ساری‌های سنتی هندوستان را با فرهنگ و سلیقه ایرانی همسو کند. برای قسمت یقه و آستین‌های این مانتو هم از حاشیه همان ساری‌ هندی استفاده شده است. با انتخاب این مانتو یک ساری تمام‌عیار به تن می‌کنید.


83589 308 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
قد بلندها بپوشند

این مانتو یک مدل کاملا گشاد است بنابراین اگر قد کوتاهی دارید باید دور آن را خط بکشید چون گشادی و برش نیم‌کلوش مانند آن شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. در عوض خانم‌های قد‌بلند می‌توانند به عنوان یک مانتوی راحت و در عین حال اسپرت (به خاطر استفاده از پارچه کتان ابریشم)‌ روی آن حساب کنند. نوار دوزی با استفاده از پارچه‌های سنتی ایرانی هم باعث شده که این مدل چندان ساده به چشم نیاید.


83590 795 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
یک مانتو، یک راز

راز این مانتو وقتی برملا می‌شود که آن را باز می‌کنید. این مدل برخلاف ظاهر پر چین و چروکش فقط یک مستطیل ساده با ۲ برش در قسمت حلقه آستین است. رد ساری‌های هندی در این مانتو هم کاملا پیداست. لختی این پارچه‌ها (البته وقتی باب سلیقه خانم‌های ایرانی طراحی می‌شوند) باعث می‌شود که مانتو بدون هیچ برش اضافه‌ای روی تن بریزد. البته این مانتو را حتی خانم‌های درشت اندام هم می‌توانند بپوشند اما اصولا برای خانم‌های سایز ۳۶ و ۳۸ انتخاب مناسب‌تری است.


83591 180 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
برای رسمی شدن

اگر دنبال یک مانتو ساده و در عین حال رسمی هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برش فون این مدل همراه با یقه متفاوت آن، تاکیدی است بر هرچه رسمی‌تر به نظر آمدن این مانتو. یقه گرد بزرگ، حالت فون و آستین‌های کوتاه(میدی) آن هم یادآور لباس‌های قدیمی خانم‌های ایرانی است. یادتان باشد این مانتو رسمی به خاطر حالت فون پایین‌تنه‌اش برای خانم‌هایی که بالاتنه ظریف‌تری نسبت به پایین‌تنه‌شان دارند به مراتب انتخاب مناسب‌تری است.


83592 594 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
یاد روزگاران گذشته

طراحی این مانتو یادآور چادرهای قجری قدیمی است؛ به تبعیت از همان مدل‌ها نیزکاملا آزاد و رهاست بدون اینکه ردی از برش در آن به چشم بیاید. همان‌طور که می‌بینید، نشانی از برش در قسمت آستین و حلقه آستین آن هم وجود ندارد. البته گشادی این مدل با کمری که روی آن طراحی شده به راحتی و به دلخواه شما مهار می‌شود. پارچه این مانتو هم از جنس لینن نخی است؛ انتخابی سبک و خنک برای فصل تابستان.


83593 828 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
یک انتخاب تابستانه

مدل آزاد و رهای این مانتو در کنار رنگ سفیدش آن را به انتخابی تابستانی تبدیل کرده است اما دقت کنید به خاطر نوع برش پایین‌تنه و گشادی بیشتری که در آن ایجاد شده، این مدل برای خانم‌های قدبلند و ظریف‌اندام انتخاب مناسب‌تری است. دقت کنید، اپلی که با استفاده از نخ نقره‌ای در حاشیه این مانتو دوخته‌شده علاوه بر هارمونی که با رنگ طوسی آن ایجاد کرده، این مانتو را از سادگی نیز درآورده است.


83594 219 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
به طرح ترنج

ایده اصلی این مانتو از الگوی مانتوهای عبایی گرفته شده است اما با چند تفاوت عمده؛ اول اینکه یقه آن ترکیبی از مانتوهای یقه مائو و یقه هفت است بنابراین برخلاف مانتوهای عبایی کاملا شق و رق روی تن شما می‌ایستد، تفاوت دوم اینکه در دوخت آن از ترکیب پارچه‌های نخی آن هم در رنگ‌های متفاوت استفاده شده و بالاخره اینکه طراح این مانتو برای انتخاب رنگ آن از طرح ترنج، نقش آشنای ایرانی الهام گرفته است.


83595 949 جدید ترین مدل مانتو  های زیبا و دیدنی تابستانه و بهاری !
با شال‌ بلند بپوشید

ایده طراحی یقه این مانتو از همان یقه‌‌های انگلیسی همیشگی گرفته شده است اما با این تفاوت که حتی بلند‌ترین شال‌ها هم نمی‌توانند آن را پنهان کنند! خانم‌هایی که مانتوهای آزاد را برای این فصل از سال انتخاب می‌کنند، می‌توانند روی این مدل حساب کنند. البته طراحی این مدل به گونه‌ای است که گشادی آن در قسمت پایین‌تنه با استفاده از پیلی‌هایی که در قسمت جلو، روی آستین‌ها و پشت آن ایجاد شده تا اندازه‌ای مهار می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپید در تاریخ 1392/02/25 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

عالیه،ولی مدلای تابستانه مانتو ولباس بارداری نیست.فقط مدلای مانتو پانچو هستش.مرسی. شکلک

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1391/03/27 و 1:52 دقیقه ارسال شده است

kheili ghashangeeee

این نظر توسط maryam در تاریخ 1391/03/27 و 1:10 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالي بود مرسي


کد امنیتی رفرش
r
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين بازيگر مرد ايراني؟
    نظر شما در مورد سايت تيكنا ؟
    مرد موسيقي پاپ ايران؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 549
  • کل نظرات : 4363
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 500
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 30,808
  • بازدید کلی : 2,828,354
  • دانلود فول آلبوم ( کامل )
    بازی آنلاین
    جدیدترین آلبوم های موجود در بازار

    1- دلت با منه                             6- جاده رویاها

    محمد علیزاده                               سیروان خسروی

    2- من خود آن سیزدهم             7- حباب

    محسن چاووشی                          محسن یگانه

    3- همین                                    8- عاشقانه ها

    رضا صادقی                                 احسان خواجه امیری

    4- خاطرات مبهم                        9- استثنایی

    رضا یزدانی                                  حامد محضرنیا

    5- بگو سیب                               10- فرکانس

    پویا بیاتی                                    احسان حق شناس

    خبر هاي جديد...